Free at heart – młodzieżowa kampania Apart

Free at heart – młodzieżowa kampania Apart

2022-08-09

Przestrzeń i swoboda do dowolnej interpretacji hasła młodość. Takie były założenia kampanii. Efekt? Sesja kipi pozytywną energią! Czuć wolność, luz i atmosferę dobrej zabawy. Młodość jest w sercu niezależnie od wieku, dlatego kampania, choć adresowana przede wszystkim do nastolatków, może być też doskonałą propozycją dla nieco starszych. Kolorowe, soczyste kadry i bezpretensjonalne stylizacje przywodzą na myśl atmosferę festiwalowej zabawy, szalonych wakacji i przyjaźni, która może przetrwać lata.

Biżuteria jest tu mocnym akcentem, który pozwala podkreślić indywidualność i kreatywność, z jaką młodzi ludzie budują swój wizerunek i podkreślają niepowtarzalny styl. Apart zaprasza do zabawy formą, stylem i dodatkami. Reguła jest jedna – brak reguł. Łączymy wzory i kolory, delikatne formy z mocnymi akcentami, sportowe zegarki z cyrkoniami i złotem, perły sąsiadują z mocnym splotem łańcucha i industrialnym sercem. W kampanii zobaczymy biżuterię z całego portfolio marek Apart –klasyczne wzory ze złota i srebra znane miłośniczkom marki Apart, zestawiono z nowoczesną biżuterią i zegarkami Elixa, fantazyjnymi wzorami z kolekcji Artelioni oraz zegarkami młodzieżowej marki AM:PM i męskimi wzorami z logo Aztorin. Cenimy oryginalność i niebanalne zestawienia!

Autorką zdjęć jest do kampanii jest Dorota Szulc – fotografka słynąca z zamiłowania do surferskiego stylu i zdjęć pełnych pasji.